Köntösök mint reklámfelületek? Abszolút igen!

Az utóbbi időben rengeteget beszéltünk arról, hogy milyen fontos egy szállodának (és étteremnek is, természetesen) az interneten, a közösségi médiában való jelenlét. Elengedhetetlen, hogy a szállodák által feltöltött képeken jól nézzen ki a szoba, rendezettek legyenek a textíliák, hívogató legyen a fotókon megjelenő ágy. De mi a helyzet azokkal a fényképekkel, amiket a vendégek osztanak meg az Instagramon, Facebookon vagy más felületeken? Egy közös dolog van bennük, egy elem, ami lépten-nyomon felbukkan: a köntös. A mai, aktív és már-már profi közösségi média felhasználók és véleményvezérek esetében szinte kötelező lépés a szállodába való megérkezés után köntösbe bújni, és lőni egy fotót a szobából – majd a medence széléről, a wellness részlegből, és így tovább. Ezzel még nem mondtunk semmi újat. De kérdés: vajon tudatosan használják a szállodák ezt az egyébként igen fontos szállodai textíliát reklám célokra? Beszéljünk egy kicsit a legkézenfekvőbb szállodai marketing megoldásról: a köntösök hímzéséről, emblémázásáról.

A köntösök nem csak statiszták – ezért kell már a beszerzéskor is körültekintően eljárni

Természetesen nincsen olyan szállodai textília, ami ne befolyásolná a vendégelégedettséget – hiszen fontos az ágynemű, az ágyneműhuzat, amiben alszik a vendég; hogy az étteremben kellemes látványa és tapintása legyen az abrosznak és szalvétának; de még a konyharuhákra és törlőkre is oda kell figyelni, hogy cseppmentesen száríthassuk meg velük az étkészletet, poharakat. Azonban a köntös egy kifejezetten kritikus pont. Hiszen – főleg wellness szállodák esetében – a vendégek az idejük hetven százalékát ezekbe a puha szállodai frottírokba burkolózva töltik. És miért is ne töltenék, elvégre pihenni, kikapcsolódni, relaxálni érkeztek a szállodába, nem igaz?

Mivel a köntösök statiszta helyett kifejezetten főszerepet töltenek be, ezért a minőségük, puhaságuk egyáltalán nem elhanyagolható tényező. Hiszen nincs is rosszabb annál, mikor a zuhany alól, a medencéből vagy szaunából kilépve egy érdes, kemény frottírba kell, hogy beburkolózzunk. Ahhoz, hogy hosszú időn keresztül megőrizhessük a frottírok puhaságát, nem csak a mosásra, kezelésre, hanem már a beszerzésre is fontos alaposan odafigyelni.

Ön ne bízza a véletlenre a döntését! Mintakollekcióink pont abban segítenek, hogy már az árajánlatkérés szakaszában, bőven a megrendelés előtt magabiztosan kiválaszthassa, milyen anyagvastagság, minőség és szín lenne az ön szállodájának és vendégeinek a legideálisabb. Saját, személyre, szállodára szabott mintakollekcióját itt igényelheti.

Köntösök széles választéka design terén is

Ha már megvan, milyen vastagságú és színű frottírból szeretné elkészíttetni egyedi szállodai köntöseit, a következő lépés a design kiválasztása. A két legalapvetőbb fazon a judó és sálgalléros frottír fürdőköpeny. Ezek akár raktárról (katalógusból), akár webáruházunkon keresztül is elérhetőek.

Gyerekbarát szállodáknak a kapucnis gyerek köntösöket ajánljuk – hiszen természetesen a szülőknek kiemelten fontos az apróságok védelme mindennemű megfázástól. Így ezzel a fazonnal nem csak a kicsiknek kedvezhet, hanem a szülőknek is, hogy még gondtalanabbul, felszabadultabban tölthessék el a pihenésre szánt időt.

Ha kiválasztotta az anyagot, színt és fazont, már csak két dolog van hátra. Ebből az egyik a méretek kiválasztása. Ehhez szeretnénk egy kis segítséget nyújtani.

A köntösök a legegyszerűbb reklámfelületek! Egyediség és exkluzivitás – hímzés

Ha fontos önnek, hogy ne csak a köntös minőségével és puhaságával emelkedjen ki a tömegből, de a megjelenéssel is, a szín és fazon mellett nem szabad elhanyagolnia az emblémája megjelenítését sem! A fürdőköpenyek logózásához a hímzést ajánljuk, hiszen:

  • hímzéssel egyedi és igényes megjelenést biztosíthatunk a szálloda nevének, emblémájának a köntösökön;
  • vastagabb és vékonyabb frottírokon is egyaránt exkluzív megjelenést nyújt;
  • a hímzés nem kopik el idő előtt, élettartama megegyezik a fürdőköpenyével;
  • a hímzőfonal klórálló, magas minőségének köszönhetően nem fakul ki;
  • a szövéssel ellentétben nincs minimális rendelési mennyiség;
  • maga a folyamat rendkívül gyors: akár néhány nap alatt is képesek vagyunk meghímezni szállodai köntöseit.

Miért is hímeztesse tehát szállodai köntöseit? A fürdőköpenyek az ön egyedi szolgáltatásának részei. Amellett, hogy exkluzivitást és luxust sugallnak, a legegyszerűbb és legnagyszerűbb reklámfelületek: a vendégek szeretnek bennük fotózkodni és feltölteni a képeket a közösségi médiára.

De akár ajándékba is adhatja őket a távozáskor. Ha a vendégek hazavihetik a köntösöket emlékbe, előbb-utóbb elkerülhetetlen az, hogy az ismerőseiknek dicsekedjenek azzal, milyen szuper tartós és puha köntösöket kaptak az ön szállodájától. A nevén pedig egyáltalán nem kell majd gondolkodniuk, hiszen bele van hímezve az anyagba – akár a szív felett, akár a zsebre vagy hátra -, így nem kérdés, hogy az ismerősök is majd önt fogják választani egy nyaralás vagy üzleti út alkalmával. Ráadásul plusz előny, hogy egy hímzett köntös nehezebben keveredik el a mosodában, mint egy egyszerű fehér, megkülönböztető jelzés nélkül.

Az emblémázott, hímzett köntösök ma már elengedhetetlen alapkellékei szinte bármely szállodának. Ha nem szeretné a véletlenre bízni a jó hírnevét, fordítson nagy gondot ezen szállodai textíliák beszerzésére is! Kollégáink mindenben segítenek: az alapanyag, szín és fazon kiválasztásában, és természetesen a hímzés mintájában és elhelyezésében is. Válogasson katalógusainkból – ha most letölti őket, mellékeljük azt az Esettanulmányunkat, ami segít eligazodni minden szállodai textília beszerzésével kapcsolatos kérdésben.

Vendtex Kft.

Előző

Következő

Hozzászólás írása

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

0