Mi lesz a turizmussal? Felkészülünk, hogy onnan tudjuk folytatni, ahol abbahagytuk

„Mi lesz a turizmussal?” Ez a kérdés kavarog minden partnerünk, ügyfelünk, és természetesen szállodai textília gyártóként a mi fejünkben is. Már most szeretnénk leszögezni, hogy mi, a Vend-Tex Kft. munkatársai bizakodva tekintünk a jövőbe, jelenleg pedig nem csak azon dolgozunk, hogy mi magunk talpon maradjunk, hanem azon is, hogy az élet és a turizmus újraindulásával még magasabb szinten tudjuk kiszolgálni textíliával az éttermeket és szállodákat. Nem szeretnénk jóslatokba bocsátkozni, hiszen „csupán” piaci szereplőként, beszállítóként nincs meg az a lehetőségünk, hogy befolyásolni tudjuk akár a vírus, akár a gazdaság alakulását. De ahhoz van erőnk, hogy támogassuk egymást, a munkatársainkat és ügyfeleinket – egyszóval a magyar gazdaság életben tartását.

Ezt gondoljuk a helyzetről – járványról, gazdaságról, turizmusról

„Minden idők legnehezebb időszakát éli a turizmus, a vendéglátás és ezzel együtt a Vend-Tex Kft.” – kezdi Mesicsné Kürnyek Zsófia, a Vend-Tex Kft. ügyvezetője.

„27 éves tevékenységünk során, megtépázott bennünket 2001. szeptember 11., a 2008. évi gazdasági válság. Nem volt könnyű, de túléltük, talpon maradtunk, sőt azt követően mindig tovább fejlődtünk. Jelen helyzet a korábbiakhoz képest egyik napról a másikra semmisítette meg azt, amiért hosszú éveken keresztül nagyon sokat dolgoztunk, amit hosszú évek alatt építettünk fel, és amely alapján joggal gondoljuk, hogy normál körülmények között kivívtuk magunknak a talpon maradás jogát.

Azonban a jelenlegi helyzetben a szakemberek álláspontja szerint a turizmusban legalább 5-6 hónapos szélsőségesen erős krízisre lehet számítani, majd azt követően egy lassú építkezésre. Ez az időszak a magánemberek és a vállalkozások számára is nagyon nehéz és hosszú lesz, amelyben egyetlen cél van: a túlélés. Cégvezető – tulajdonosként feladatunk a lehetőségekhez mérten a kollégáink támogatása, de magánemberként is kötelezettséget érzünk irántuk.

A velünk maradt kollégákkal közös feladatunk az újrakezdés. Szeretnénk megmenteni a Vend-Tex Kft. értékeit, tudását, lendületét. Célunk az, hogy a járvány megszűnését, a turizmus újraindulását követően, amilyen gyorsan csak lehet, talpra álljunk. Szeretnénk, ha újra tehetnénk azért, hogy mindannyiunk elképzelései megvalósulhassanak! Hiszünk az újrakezdésben, és minden erőnkkel ezen dolgozunk ezekben a napokban is.”

Szóval mi lesz a turizmussal? Ha rajtunk múlik, igyekszünk megkönnyíteni az újraindulást

Amíg tudunk tehát, kitartunk, és folyamatosan dolgozunk a koronavírus utáni életen és lehetőségeken. Olyan fejlesztéseken munkálkodunk jelenleg is, amik remélhetőleg meg fogják könnyíteni partnereink munkáját is, segítik majd az összefogást, hogy közösen talpra tudjunk állni. Nem lesz egyszerű feladat, de hiszünk a közösség és összefogás erejében.

A fenti fejlesztések pedig természetesen, magunkhoz híven, a termékek minőségének és élettartamának növelését is érintik.

Nem állunk le termékeink minőségének fejlesztésével: elsőként a frottír törölközők élettartamát növeltük

Korábban már írtunk a hosszirányban szegetlen frottírról és a piring termékekről is. Utóbbi gyártási technológiával elértük, hogy a hurokkihúzódás veszélye szinte a minimumra csökkenjen, ezzel pedig sokkal hosszabb élettartamú és még magasabb minőségű frottír termékeket, törölközőt, fürdőlepedőt vagyunk képesek gyártani.

Most minden eddiginél nagyobb hangsúly helyeződik a professzionális, szállodai és éttermi termékek, így a textíliák minőségére is. A vírust követő időszakban egy étterem vagy szálloda sem engedheti majd meg magának a felesleges pénzköltést, így a gyenge minőségű, gyorsan elhasználódó textíliákra való pénzszórást.

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy ha valóban magasabb minőségű textíliát szerez be, azzal valójában spórol: hosszú távú befektetésként kell tekinteni az ágyneműre, matracvédőre, ágyneműhuzatra, de még az abroszra és szalvétára is. Ha egy textília túl gyorsan, idő előtt indul kopásnak, fakulásnak, foszlásnak, akkor az egyben azt is jelenti, hogy önnek akár félévente kell majd új darabokat beszereznie. Nem kell ahhoz bonyolult, több ismeretlenes egyenleteket megoldani, hogy lássuk: a gyenge minőségű textília egyenlő a felesleges pénzszórással, amit a koronavírus utáni, a talpra állás időszakában nem engedhetünk meg magunknak.

A színes frottírokról

Nem csak maga a szállodai frottír alapanyagának minősége számít a törölköző, fürdőlepedő, köntös várható élettartamát tekintve, hanem a színezési technológia is – amennyiben színes frottírokról beszélünk.

Amikor színes frottírt választ szállodájába (vagy akár színes abroszt, szalvétát, asztalhuzatot, stb. éttermébe) a legeslegfontosabb, amire figyelnie kell, a klórállóság. Ha egy anyag vagy színezési technológia nem klórálló, a szín idő előtt, csupán pár használat és mosás után elkezd fakulni, és elveszíti esztétikumát. Ha ön ragaszkodik a vendégeihez, akik jó visszajelzéseket adhatnak szállodájáról (vagy étterméről) az interneten, és akár vissza is térhetnek, akkor megfelelő körültekintés nélkül ne vásároljon színes, első látásra nem meghatározható minőségű textíliát éttermébe, szállodájába.

Magyar termékek, magyar munkaerővel dolgozó magyar gyártótól

Nem csak a turizmusra igaz az, hogy a talpra állást úgy könnyíthetjük meg, ha magyar gyártók és szolgáltatók termékeit, szolgáltatásait választjuk – az egész magyar gazdasággal kapcsolatban ez az egyetlen ésszerű és ideális választás. Ahogy ön a járvány alatti kommunikációjában biztatja a magyar vendégeket, hogy a vírust követő utazásaikkor belföldi úti célokat keressenek fel, magyarországi szállodákban pihenjenek külföld helyett; úgy mi is szeretnénk önt biztatni: kérjük, hogy segítse a magyar gazdaság helyreállását azzal, hogy ázsiai és más európai gyártók helyett magyar gyártású termékeket válasszon – legyen szó akár textíliáról, akár tisztítószerről vagy konyhai alapanyagokról.

Nem tudjuk, hogy mi lesz a turizmussal a jövőben, hiszen nem vagyunk jósok. De bízunk a legjobbakban és az összefogásban, hogyha együttműködünk partnereinkkel és nem veszítjük el a minőségre való fókuszt, mindannyian könnyebben fogunk felállni. Arra kérjük önt is, mint minden partnerünket, hogy ha kérdése van, ebben az időszakban is forduljon hozzánk bizalommal.

Vendtex Kft.

Előző

Következő

Hozzászólás írása

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

0